ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) НА КУПІВЛЮ-ПРОДАЖ ТОВАРІВ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ «Лідер Меблів»

Споживач, діючи з метою придбання Товару на Сайті, приймає умови цього договору про наступне:

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    1. Нижченаведений текст є Договором між інтернет-магазином«Лідер Меблів» надалі «Продавець», і користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається в подальшому «Покупець».
    2. Цей Договір визначає умови покупки меблів та аксесуарів до них, в подальшому «Товар», Покупцем через інтернет-магазин Продавця.
    3. Договір є публічним згідно ст. 633 і ст. 641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом «усної угоди» і має належну юридичну силу.
    4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даного договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті інтернет-магазину (або іншим способом) товару.
    5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:
      • «Інтернет-магазин» – сайт Продавця, створений для укладення Договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу, після ознайомлення Покупцем запропонованого Товаром Продавця на фотознімках дистанційним способом.
      • «Продавець» – організація, незалежно від її організаційно-правової форми та / або фізична особа підприємець, який здійснює продаж товару.
      • «Товар» – продукція, пропонована до продажу, і розміщена на сайті https://lidermebliv.com.ua.
      • «Покупець» – фізична та/або юридична особа, здійснює замовлення на сайті https://lidermebliv.com.ua.
      • «Одержувач» – фізична та/або юридична особа визначений (-а) Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар.
      • «Акцепт» – повне і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
      • «Замовлення» – окремі позиції з асортиментного переліку Товару, зазначені Покупцем при оформленні заявки на сайті.
  2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

    1. Продавець зобов’язується передати Покупцеві Товар, який належить Продавцю на праві власності, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та оплатити його в порядку і на умовах, передбачених Договором.
    2. Покупець зобов’язаний самостійно ознайомиться з умовами даного Договору, і Продавець не зобов’язаний додатково або будь-яким іншим способом інформувати Покупця про наявність Договору крім як публікації його на Сайті.
    3. Здійснення Покупцем акцепту підтверджує те, що Покупець ознайомився зі змістом цього Договору, реєстраційними даними Продавця, з характеристиками Товару, з ціною Товару, умовами оплати вартості Товару, умовами доставки Товару і оплати вартості такої доставки, гарантійними зобов’язаннями щодо Товару, порядком розірвання цього договору.
      1. Акцептом відповідно до умов цього Договору є здійснення Покупцем передоплати або повної оплати за товар.
    4. Шляхом укладення цього Договору Покупець підтверджує, що він ознайомлений з інформацією про товар, який продається за умовами цього Договору, а саме щодо його форми, габаритів, зовнішнього вигляду, дизайну, кольору, розміру, якості, характеристиками матеріалу, з якого Товар проведений і з інформацією про його виробника, приймає такі характеристики Товару і їх значення і згоден на придбання даного Товару з такими характеристиками.
    5. У разі письмової вимоги Покупця даний Договір може бути роздрукований і підписаний Сторонами.
  3. ЦІНА ТОВАРУ

    1. Ціна на Товар вказана на Сайті в національній валюті України (гривня).
    2. Продавець має право в односторонньому порядку змінити ціну на будь-яку позицію Товару.
    3. У разі зміни ціни на замовлений Товар Продавець зобов’язується протягом 2 робочих днів поінформувати Покупця про зміну ціни Товару.
    4. Покупець має право підтвердити або анулювати Замовлення, якщо ціна змінена Продавцем до моменту внесення передоплати Покупцем.
    5. Зміна Продавцем ціни на повністю або частково оплачений Покупцем Товар не допускається.
    6. Ціни вказані на Сайті можуть носити ознайомлювальний характер, наприклад, у випадку замовлення Товару за індивідуальним виготовленням.
  4. ОПЛАТА ТОВАРІВ

    1. Розрахунки між Покупцем і Продавцем за умовами цього Договору здійснюються в національній валюті України.
    2. Покупець самостійно вибирає один з таких способів оплати:
      1. Безготівковий розрахунок через будь-який банк згідно виписаного рахунку-фактури;
      2. Готівкою в касі банку або через термінал ПАТ КБ «ПриватБанк»;
      3. Оплата через «Приват24»;
      4. Оплата через платіжну систему «Liqpay»;
      5. Готівкою в офісі інтернет-магазину.
    3. Оплата товарів і послуг, наданих інтернет-магазином Покупцеві, здійснюється відповідно до розділу «Оплата та доставка», де обов’язковим пунктом є передоплата.
      1. Покупець зобов’язується оплатити вартість Товару за винятком суми зазначеної в п. 4.3 не пізніше дня доставки згідно п. 5.2 Товару.
    4. Перед здійсненням поставки Товару Покупцю, співробітники інтернет магазину і/або кур’єр, і/або третя сторона, яка здійснює доставку замовленого Товару за дорученням Продавця, має право вимагати від Покупця надати документ, що підтверджує факт оплати Товару.
    5. У разі несвоєчасної або неповної внесеної передоплати за замовлений Товар Продавець залишає за собою право не надавати Товар, призупинити або повністю не виконувати взяті на себе зобов’язання і при цьому не нести відповідальності за можливі наслідки такого рішення/дії. При цьому Продавець інформує Покупця про настання таких подій і пропонує можливі заходи щодо їх усунення з метою належного оформлення замовлення і прийняття його до виконання Продавцем.
  5. ДОСТАВКА ТОВАРІВ

    1. Поставка замовленого Товару здійснюється відповідно до умов і тарифами, зазначеним на Сайті в розділі «Оплата та доставка».
    2. Доставка замовленого Товару здійснюється наступними способами:
      1. Продавцем з умовою збільшення вартості Товару на вартість доставки (згідно тарифів на сайті);
      2. Кур’єрською службою за рахунок Покупця;
      3. Покупцем зі складу Продавця;
    3. Терміни і час доставки або відправлення товару обумовлюються особисто для кожної партії товару окремо при оформленні замовлення.
    4. Доставка Замовлення транспортом інтернет-магазину здійснюється по маршруту з 9:00 до 18:00 в дні доставки. За 1-2 дня до доставки менеджер в телефонному режимі повідомляє Покупцеві орієнтовний час доставки, згідно складеного маршрутного листа. Якщо Покупець не маєте можливості прийняти товар в зазначений термін, він можете скористатися послугами перевізників, відповідно їх тарифів. Компенсація за запізнення служби доставки не надається.
    5. У випадку, якщо Покупець відсутній за адресою доставки або відмовляється приймати Замовлення в обумовлений час, доставка Замовлення переноситься на наступну дату доставки і нараховується повторна оплата за доставку згідно з тарифами.
    6. Якщо Замовлення переноситься більше 2-х разів, Продавець залишає за собою право анулювати його без повернення передоплати.
    7. Продавець докладе всіх зусиль для дотримання строків доставки, узгоджених з Покупцем. Затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
    8. У разі затримки доставки Товару не з вини Продавця, термін доставки може бути продовжений на 15 (п’ятнадцять) календарних днів, за умови завчасного повідомлення Продавцем Покупця про затримку шляхом подання відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця або за телефоном, вказаним Покупцем. Таке подовження термінів не є порушенням зобов’язання за Договором.
  6. ГАРАНТІЯ І УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

    1. На всі Товари Продавця поширюються гарантійні зобов’язання, відповідно до законодавства України. Гарантійні зобов’язання починаються з моменту поставки Товару Покупцю.
    2. У разі виявлення Покупцем протягом гарантійного строку недоліків Товару Покупець має право:
      1. на пропорційне зменшення ціни Товару;
      2. на безкоштовне усунення недоліків Товару (рекламації);
    3. Для безкоштовного усунення недоліків, Покупцеві необхідно надіслати рекламації, щодо якості товару на електронну пошту lidermeblilviv@gmail.com, тел. +380938730654 чи Viber +380637645174 та додати наступні додатки:
      1. фото пошкоджених деталей;
      2. фото етикетки на упаковці від виробу;
      3. фото схеми складання з зазначеними пошкодженими або відсутніми деталями;
      4. фото товарного чека на покупку товару в нашому інтернет-магазині;
    4. Причини рекламації з вини виробника:
      1. некомплектність виробу;
      2. недостача пачок;
      3. неякісна обробка деталей (проклейка кромки; відколи ДСП; поклейка плівки ПВХ; подряпини, які видно на відстані 0,5 м; здуття під плівкою ПВХ радіусом більше 1,5 мм);
      4. неправильне свердління деталей;
      5. невідповідність деталей комплектації.
    5. Гарантія не поширюється:
      1. на скла і дзеркала (цілісність перевіряйте при отриманні замовлення);
      2. на механічні пошкодження в ході складання або експлуатації замовником;
      3. при порушеннях правил і умов експлуатації меблів, пошкоджень в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, вологи, а також з ознаками недбалого користування і перевантаження товару;
      4. на відновлену або відремонтовану мебель;
      5. на пошкоджені елементи в процесі збірки покупцем;
      6. на меблі, в якій змінювалася конструкція або комплектуючі;
      7. на дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу і через яких покупець отримав індивідуальну знижку;
      8. на пошкодження, що виникли при транспортуванні товару самостійно покупцем;
      9. на пошкодження, що виникли в ході транспортування товару транспортними компаніями (п. 6.6);
      10. збіг гарантійний термін.
    6. Всі посилки, які відправляються транспортними компаніями по території України страхуються.
      1. Транспортна компанія в обов’язковому порядку страхує товар на його повну вартість та передає на додаткову упаковку (дерев’яну обрешітку) без якої мебель не транспортується перевізником.
      2. При отриманні товару на складі перевізника або у кур’єра (в разі адресної доставки) Покупець повинен перевірити стан посилки в присутності представника транспортної компанії (оглянути цілісність заводської упаковки, відсутність пошкоджень, цілісність скла і дзеркал).
      3. Якщо під час доставки товар був пошкоджений, або доставлений не в повному обсягу, покупець зобов’язаний скласти Акт прийому-передачі (+ фото ушкоджень) і Претензію (в якій вказується сума компенсації) разом зі співробітником транспортної компанії.
      4. У свою чергу транспортна компанія на підставі Акту прийому-передачі і Претензії компенсує збиток, згідно свого внутрішнього регламенту.
    7. Відповідно статті 9 « Закону про захист прав споживача» Покупець має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дату покупки.
    8. Обмін або повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не використовувався (не збирався, чи не монтувався), збережено його товарний вид (немає подряпин, сколів, потертостей, пошкоджень деталей від вологості, слідів збірки), збережені пломби, ярлики (заводська упаковка) , зберігся розрахунковий документ (товарний чек або накладна), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
    9. Згідно додатка № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 ( Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)) Поверненню не підлягають наступні товари: перо-пухові вироби, постільна білизна (матраци); деревоволокнисті, деревостружкові плити, фанера, скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (меблі виготовлені на замовлення – кухні і шафи-купе).
    10. Також поверненню та обміну не підлягають м’які меблі в тканинах обраних Покупцем.
    11. Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки; не повертається.
    12. При повній або частковій відмові від товару / повернення товару належної якості передоплата за товар (авансовий платіж) Покупцеві не повертається.
    13. При повній або частковій відмові від товару / повернення товару неналежної якості передоплата за товар (авансовий платіж) повертаються Клієнту в наступному порядку: Передоплата за повернутий товарів відправляється на картковий або розрахунковий рахунок Покупця. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю не пізніше 14 днів.
    14. Відтінок Товару може відрізнятися від оригіналу в залежності від специфіки передачі зображення монітора, що не є підставою для повернення Товару.
  7. ПРАВА ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

    1. Покупець зобов’язаний:
      1. провести оформлення Замовлення в інтернет-магазині;
      2. оплатити Замовлення згідно умов даного Договору;
      3. отримати Замовлення згідно умов даного Договору.
    2. Покупець має право вимагати від Продавця дотримання умов Даного договору.
    3. Продавець зобов’язаний:
      1. дотримуватися умов даного Договору;
      2. передати Покупцю Товар, згідно оформленого Замовлення на умовах даного Договору;
      3. нести повну відповідальність перед Покупцем за виконання Замовлення до передачі Замовлення кур’єрським службам;
      4. не розголошувати будь-яку приватну інформацію Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України надати Покупцеві можливість отримання безкоштовних телефонних консультацій за телефонами, вказаними на Сайті Продавця.
    4. Продавець залишає за собою право невиконання Замовлення в разі виникнення форс-мажорних обставин.
  8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

    1. Договір набирає законної сили з моменту його акцептування Покупцем і діє до моменту повного виконання зобов’язань Продавцем і Покупцем.
    2. Публічний договір може бути достроково припинено:
      1. за взаємною згодою Продавця і Покупця;
      2. за рішенням суду;
      3. у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор), що підтверджується відповідним документом компетентного органу;
  9. ІНШІ УМОВИ

    1. Інтернет-магазин і сервіси, що надаються можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
    2. До відносин між Покупцем і Продавцем застосовуються положення українського законодавства.
    3. Сторони докладають максимальних зусиль з метою усунення розбіжностей виключно шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди спір буде переданий на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
    4. У разі форс-мажорних обставин, документально підтверджених відповідними органами, сторони звільняються від виконання цього Договору.
    5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсність інших положень.